Çalışan Memnuniyeti
HBHO, personelinin adil ve desteklendikleri bir çalışma ortamında büyüyüp gelişebilmesini öncelikli bir konu olarak benimser. Bu amaca ulaşmak için, İnsan Kaynakları birimi çalışma motivasyonu, fiziksel ihtiyaçlar ve performans sorunları ile ilgili şeffaf bir iletişim kanalı kullanır. Bu kanal, personelin dilek ve şikayetlerini rahatlıkla dile getirmesine imkân tanır ve HBHO’nun sorunlara ve ihtiyaçlara hızlı bir şekilde cevap vermesini kolaylaştırır. Bu aksiyonlar sayesinde, HBHO tüm çalışanlarını memnun etmeye yönelik bir yaklaşım sergiler ve çalışanlar kendilerinin ve ihtiyaçlarının dikkate alındığını hissederler.
HBHO Ailesinin Bir Üyesi Olmak
İşe alım süreci, herhangi bir işletme veya kuruluşun başarısı için son derece önemlidir. Doğru kişiyi doğru pozisyona yerleştirme, şirketin etkinliğini artırır, performansı yükseltir ve müşteri memnuniyetini artırır. HBHO için de, doğru adayları işe almak kritik bir öneme sahiptir. HBHO için işe alım süreçlerinin adilliği çok önemlidir. HBHO, herhangi bir ayrımcılık veya önyargı olmadan, en uygun adayı seçmek için titiz bir süreç yürütür. Bu süreç, pozisyonun gerekliliklerine ve adayların deneyim ve yeteneklerine göre tasarlanmıştır. İşe alınan veya alınmayan her aday kendisine haksızlık yapılmadığını hisseder.
